Jde to prostřednictvím soutěže. A protože jsme v době, ve které vládne internet, je optimální zvolit právě soutěže na internetu. Soutěže na internetu jsou ideální kombinací nejen propagace ale i získání velké databáze všech účastníků soutěže a tedy v podstatě potencionálních zákazníků. Tato databáze Vám i po skončení soutěže zůstane a je pak velmi jednoduché z ní čerpat a oslovit všechny účastníky soutěže

s jinými a zajímavými nabídkami. Další výhodou, je to že soutěž přivede na vaše webové stránky spoustu nových návštěvníků a pokud mluvíme o stovkách až tisících nových přístupů, jde o zajímavá čísla, které stojí za povš imnutí. Důležité je ale nechat si vypracovat kvalitní soutěž, jež nám tyto vysoká čísla přinese.

 

Každý účastník soutěže by měl dát souhlas se zasíláním reklamních a obchodních sdělení. Pak je celková databáze použitelná pro další propagaci. Je přece skvělé jedním reklamním sdělením oslovit stovky potencionálních zákazníků a je jenom na nás jestli tak učiníme jednou za měsíc nebo každý týden. Výhoda je i cenová nenáročnost tohoto způsobu propagace. Internetovou soutěž, by měl určitě využít, každý kdo chce zviditelnit své webové stránky, a v případě, že potřebuje propagovat internetový obchod, to platí dvakrát tolik.