Tou věcí je cena, která je téměř bez výjimek nižší, než na pobočkách pojišťovny. Proč tomu tak je a kolik můžeme ušetřit?
Hlavním důvodem ve všech zmíněných případech jsou náklady, které jsou při sjednávání pojištění online mnohem nižší, než při návštěvě pobočky. U pojišťoven je to dáno sníženými nároky na zaměstnance, což se promítne do jejich menšího počtu – možná špatná zpráva pro zaměstnanost, ale naopak dobrá pro každého spotřebitele.
U zprostředkovatelů pojistných produktů jde vlastně o to samé, jenom tyto společnosti s podobným způsobem podnikání počítají už od startu – proto mohou ušetřit mnohem více a tím být i levnější. Nepotřebují reprezentativní prostory poboček, vše je digitalizováno a vyřizováno po internetu nebo telefonu.
S pojištěním online přichází i časová úspora – prostě a jednoduše nemusíte vážit zbytečné kroky a i samotné vyřízení bude mnohem rychlejší, což se hodí u cestovního pojištění, pojištění vozidel i ve všech dalších případech.