Link building lze jednoduše přeložit jako budování zpětných odkazů. Pro nás to znamená činnost, při které budeme získávat zpětné odkazy na naše weby. A co vlastně znamená zpětný odkaz? Jakýkoliv odkaz na webových stránkách, který směřuje na jinou internetovou stránku.

 

PR článek je jednou z forem reklamy a způsobem jak získat právě zmíněné zpětné odkazy. Kvůli účinnějším PR článkům bývá vhodné, aby byly umístěny na oborových webových stránkách nebo v časopisech, které přímo souvisejí se stejnou oblastí, ve které podnikáme a následně chceme získat nové zákazníky. Nesmíme také zapomínat, že publikování PR článků nám přináší i nezanedbatelnou SEO výhodu. PR článek musí obsahovat určitou informační hodnotu.

 

Obvykle je dobré spojit článek s produktovou novinkou nebo zajímavou událostí. Dobře napsaný PR článek zveřejněný na tom správném serveru přinese jednak některé z jeho pravidelných čtenářů, jednak se může dobře umístit ve vyhledávači a podpořit tak směřování lidí k produktu inzerenta. Zadavatelé si tedy dobře vybírají, kde pr články nechají zveřejnit.