V dnešní době není pro stavební firmu jednoduché setřást všudypřítomnou konkurenci, která se vám lepí na paty. Musíte vymýšlet stále nové a nové cesty, jak se zákazníkům co nejvíce přiblížit. Nedávno jsem narazil na klienta, který chtěl na zahradě vybudovat bazén. Naši firmu si našel na internetu sám a kontaktoval nás. Když jsem se s ním domlouval, jak přesně si bazén představuje a co mu můžeme nabídnout, mezi řečí se zmínil, že si na stavbu bazénu dal také poptávku na portál NiceOne.cz. Nevěděl jsem, o co jde, tak jsem si večer vyčlenil čas, abych se poučil.

NiceOne.cz je stavební poptávkový portál. Jak jsem zjistil, sdružují firmy se stavebním zaměřením a předávají jim poptávky, které zadávají běžní uživatelé. Tento způsob propagace firmy mě zaujal. Prostudoval jsem si proto bližší informace a po domluvě s kolegy jsme provedli registraci na www.niceone.cz.

Pokud někdo zadá na NiceOne.cz poptávku, která spadá do vašeho oboru, dostanete na poptávajícího kontakt v podobě telefonního čísla. To je obrovská výhoda oproti e-mailu, protože je mnohem větší šance, že se na zakázce domluvíte. NiceOne.cz má spoustu dalších výhod, máte zde vlastní firemní profil, můžete si také vytvořit fotogalerii svých projektů, aby zákazníci viděli výsledky vaší práce.

S NiceOne.cz mám konečně pocit, že jsem konkurenci utekl a mám navrch. Neváhejte a zkuste to i vy, přidejte se na NiceOne.cz a vydělávejte. Se stavebním poptávkovým portálem NiceOne.cz se dostanete až ke klientovi, záleží jen na vás, zda využijete příležitosti.